Moi vaan kaikki!

Mä tässä surffailin viikonloppuna käsityöblogeilla ja "siitä se ajatus sitten lähtikin". Mää päätin perustaa oman blogin! Mikä idea! On mulla ollu joskus jotain blogeja, mut niissä mä oon käyny kirjottelemas vajaa yks kertaa. Siis en oo todellakaa ollu mikään teho kirjottelija. Mut jos nyt tärppäis tää kirjottamis puolikin.

Siis mä oon tällänen 13-vuotias, Kymenlaaksolainen koirahullu tyttö, joka tykkäis tehä käsitöitä vaikka kuinka, jos vaan lompakko ja ideat antais myöten. Ideoita nyt saa vaikka mistä, jos vaan vähän viittii kattoo ympärillee ja vähä funtsii, mut toi lompakko onkin pahempi pulma. Nimittäin mä en oikein oo rahois. Mun mielest langat maksaa ihan kamalasti! Tietyst jos jossain tehtaan myymäläs kävis... Ainakin Novitan-langat on aika kalliita. Nyt täytyy lopettaa. Mutta enköhän mä vielä kirjottele... Moi