On vierähtäny muutama päivä, kun viimeks oon ollu kirjottelemassa. Syy siihen on varmasti se, että meidän perheen uus tulokas, Onni-poika pitää jonkun verran kiirettä meidän perheessä. Onni on sellanen rauhallinen ja utelias kääpiösnautseri poika. Sellanen musta. Saas nähä saanko siitä kuvia tänne...

Käsityöt on vähän karsiny Onnista. Kaulahuiviin mä en teekkään palmikoita vaan helmineuletta. Vähän tylsä tehä eikä mikään hirveen moderni, mut sovitaan et se on vaik jotenkin klassinen...=) Oon mä sen verran tehny, et aloin tehä ristipistotyötä. Sellasta ihan pientä kääpiösnautserin kuvaa. Suunnittelu ja toteutus MINÄ. Toivottavasti saadaan siihenkin kuva joskus, kun saan aikaseks tyhjentää kameran muistin. Nyt se on ihan täynnä kuvia. Siitä täytyy aina poistaa jotain vanhempia kuvia, kun haluaa saada Onnista hienon kuvan heti ja nyt. 

Nyt se koira katos. Täytyy mennä kattomaan minne se oikein meni.