Jotenkin salakavalasti toi mun eilen tekemä "out"-laatikk on kaksin kertaistunut tossa sivulla. Toisen paikalla pitäisi olla "in"-loota. Mun ei siis auta kun alkaa kurmottamaan lootia. Ällöä!!

Koiralla on vähän tylsää touhuta yksin, kun emäntä vaan näpyttelee läppäriä. Tylsistymisen huomaa siitä, että se veti johdot sängyn alta pois. On varmasti tosi hauskaa...Nyt se sitten tyyty vinkulelun vinguttamisee ja lattialistojen kaivamiseen. Mutta on se kyllä ihuna. Kunhan se vähän kasvaa, niin päästään mettään kävelemään. Me ollaan jo kovasti harjoiteltu sitä kotipihalla. Mulla vaan on yksi ongelma. Kai te tiedätte, että toiset tuskailevat miten saada oma hurtta kävelemään hihnassa vetämättä. Meillä taas on Onnin kanssa sellainen onelma kuinka kävellään hihnassa. Siis Onni suurimman osan aikaa istuu hihna suussa ja minä kykin vieressä. Se ei tajua, että mitä järkeä on kävellä hihnassa pitkin pihaa, joka on jo moneen kertaan kävelty...Kunhan se vähän kasvaa...

No joo...Eilen mä tein ihan sairaan hyviä muffinsseja. Resetiin kuuluu:   2 kananmunaa, 1,5 dl sokeria (sekoitetaan) 3 dl vehnäjauhoja + 2 tl leivinjauhetta ja maitoa että taikina hieman notkistuu, sitten vielä oma täyte ja uuniin 200 astetta noin 15 minuuttia. Tulee noin 16 kipaletta ja ihan sairaan hyviä. Suunnittelu ja toteutus MINÄ.

Eiköhän tässä ollut tälläkertaa tarpeeksi. Lähden tästä leikittämään Onnia moikka...